Na današnji dan, 9. veljače 1908. godine, počeo je voziti opatijski tramvaj. Prometovao je 25 godina, sve do 1933.
Koncesionar gradnje bio je bavarski princ i bankar Alfred Wrede, a njegov tehnički savjetnik poznati građevni poduzetnik Jakob Ludwig Münz (Villa Münz, 1903, Ičići), koji je imao svoj ured u centru Beča. Gradnja pruge počela je početkom 1907. godine, pokusna vožnja i tehnički prijem obavljeni su 7. veljače 1908. godine, a 9. veljače tramvaj je počeo s redovitim prometom. Trasa je počinjala kod željezničke stanice Matulji, spuštala se prema Voloskom te vodila do Ičića, Ike i Lovrana (12 kilometara).
Nakon Prvog svjetskog rata tramvaj je preuzelo talijansko društvo koje ga je 1933. ukinulo i uvelo u saobraćaj autobuse. Vagone su prodali u Ljubljanu, gdje su se i dalje upotrebljavali. Posljednja vožnja opatijskog tramvaja bila je 31. ožujka 1933. godine, navode iz Grada Opatije.
Vozač okrivljen za smrt pješaka u Osječkoj ulici i bijeg jest – Mirko Ružić, bivši načelnik Policijske uprave primorsko-goranske
Vozač koji je osumnjičen da je u srijedu navečer u Osječkoj ulici u Rijeci skrivio tragičnu prometnu nesreću, automobilom naletio na pješaka pa pobjegao s mjesta nesreće jest - Mirko Ružić, bivši načelnik Policijske uprave primorsko-goranske. Portal Burin...