Jadran hoteli Rijeka i Marriott International službeno su potpisali franšizni ugovor kojim će riječki simbol, Grand Hotel Bonavia, postati dio brenda AC Hotels by Marriott. Ovim potezom Rijeka se pozicionira na svjetskoj mapi suvremenog i dizajnom vođenog hotelijerstva, navode iz Grada Rijeke.
„Dovođenjem brenda AC Hotels by Marriott u Rijeku ne samo da moderniziramo i repozicioniramo jedan od najprepoznatljivijih hotela u gradu, već stvaramo mjesto gdje se spajaju globalni standardi i riječki identitet. Ovo partnerstvo dodatno učvršćuje našu viziju Rijeke kao destinacije koja privlači međunarodne putnike, a istodobno ostaje vjerna svom kulturnom identitetu. Jasno pokazujemo da je Rijeka spremna ravnopravno konkurirati na svjetskoj turističkoj sceni, a Jadran hoteli Rijeka ostaju pokretač rasta, inovacija i izvrsnosti u našoj regiji“, istaknuo je Kristian Šustar, glavni izvršni direktor i član Uprave Jadran hotela Rijeka
„Izuzetno nam je drago što u suradnji s Jadran hotelima Rijeka dovodimo AC Hotels by Marriott u Rijeku. Ovaj će hotel utjeloviti prepoznatljiv dizajn brenda, pažljivo osmišljene prostore i posebne trenutke namijenjene novoj generaciji poslovnih i odmorišnih gostiju. Hrvatska je i dalje jedno od ključnih tržišta za širenje naših brendova, a potražnja za hotelima u grupaciji Marriott Internationala u zemlji i dalje raste“, izjavila je Silvija Lovreta, potpredsjednica razvoja za srednju i jugoistočnu Europu u Marriott Internationalu.
Kako ističu u Jadran hotelima, dolazak AC Hotels by Marriott u Rijeku, kroz viziju i vodstvo Jadran hotela Rijeka, nije samo ulazak globalnog brenda u povijesni hotel. To je pokazatelj ambicije – dokaz da Rijeka odlučno kroči prema europskoj i svjetskoj turističkoj sceni. Ovaj projekt donosi novu energiju u kulturni i gospodarski život grada, jača međunarodnu prepoznatljivost te potvrđuje Rijeku kao destinaciju spremnu ugostiti svijet sa stilom, karakterom i vizijom.
Riječki dogradonačelniK Vedran Vivoda naglasio je važnost ovog partnerstva za grad, istaknuvši da ono ne samo da učvršćuje položaj Rijeke na europskoj turističkoj karti, nego donosi i novu vrijednost u ugostiteljskoj i uslužnoj ponudi, čineći grad još privlačnijim odredištem za posjetitelje iz cijelog svijeta.