Zašto sam se našla u situaciji da u Rijeci ne mogu koristiti unaprijed plaćeno parkiranje? Zašto mi plaćena povlaštena karta za parkiranje na vanjskim parkiralištima onemogućava plaćeno parkiranje u garaži? Zbog čega ne mogu za zamjenski auto koristiti unaprijed plaćeno parkiranje?
Neka su to od pitanja koje postavlja Riječanka (podaci poznati redakciji) neugodno iznenađena dvjema situacijama kojima je izložena, a vezana su za Rijeka plus i parkirališta kojima ta tvrtka rukovodi. Dobila je odgovore da je za situacije koje su joj zakomplicirale parkiranje odgovoran – sustav Rijeka plusa. A ispostavilo se da je sustav takav da ne dozvoljava da stvari budu onakve kako bi bile logično.
– Koristim povlaštenu kartu za parkiranje u centru Rijeke, uredno sam platila za tri mjeseca. Kao stanar u središtu grada, mogu koristiti parkirališna mjesta u više ulica – objašnjava Riječanka. – Kako je pronaći mjesto za parkiranje automobila sve teže, odlučila sam kupiti i komercijalnu, nepovlaštenu kartu za noćno parkiranje u garaži Zagrad B, koje omogućava parkiranje od 16 sati popodne do 8 sati ujutro. Koristila sam tu uslugu parkiranja duže vrijeme. Nedavno su u garaži promijenili parkirni sustav, uredno sam par tjedana mogla koristiti parkiranje u garaži, ali se onda odjednom dogodilo da mi karta, iako uredno plaćena unaprijed za tri mjeseca, ne dozvoljava ulaz.
Naša sugovornica navodi da je nakon višekratnih kontakata s više djelatnika Rijeka plusa, ostvarenih razgovorom i putem elektronske pošte, dobila objašnjenje: “Ne možete istodobno koristiti povlaštenu parkirnu kartu za vanjska parkirališta i imati mjesečnu noćnu kartu za parkiranje u garaži. Sustav to ne dozvoljava! Za jednu registarsku oznaku može biti samo jedna karta!”
Korisnica usluga Rijeka plusa kaže kako su joj rekli iz te tvrtke da će joj vratiti uplaćeni novac za parkiranje u garaži.
Drugi problem s parkiranjem u Rijeci nastao joj je kada je ovog tjedna morala svoj automobil ostaviti u servisu u Zagrebu. Dobila je zamjenski auto, a Rijeka plusu poslala je mejlom potvrdu da je dobila na korištenje zamjenski auto, s podacima o njemu i registarskim oznakama. Činilo se da će sve biti u redu, tražila je mogućnost dvotjednog parkiranja zamjenskog auta. No, u drugom telefonskom kontaktu s djelatnicom Rijeka plusa dobila je odgovor da stvari neće moći funkcionirati na način da zamjenski auto može parkirati na temelju već plaćene povlaštene karte. I ovog puta stigao je odgovor: “Naš sustav to ne prihvaća! Morat ćete platiti novu, redovnu parkirnu kartu.“
– Da, ljuta sam zbog svega toga. Smatram da nije korektno da se, unatoč priloženim dokazima, ne može koristiti plaćena usluga uz jednostavne, male korekcije. Ne mogu razumjeti ovakvo stajalište i razmišljanje u tvrtki koja rukovodi velikim brojem parkirališnih mjesta Rijeci. Uvode nove sustave, ali zapravo idemo natrag – zaključila je naša sugovornica koja trenutno parkira u gradu jedan auto, ali je platila ili plaća tri parkirne karte: plaćenu povlaštenu koju sada ne može koristiti, parkiranje u garaži koje također ne može koristiti, te redovnu kartu za parkiranje dok bude koristila zamjenski auto.
Rijeka plusu smo poslali upit s molbom da komentiraju ove situacije i iznesu svoje viđenje stvari. Objavit ćemo odgovor kada nam on stigne.
