Proglašenjem prvih Riječkih gastronomskih luka službeno je počeo istoimeni projekt kojeg Turistička zajednica grada Rijeke provodi u suradnji s tvrtkom Abisal, Klub Gastronaut.
Osnovni cilj projekta povezivanje je ugostiteljskih objekata prehrane u zajedničku priču s marketinškim potencijalom; izgradnja gastronomskog brenda koji se nadovezuje na brend grada Rijeke kao lučkog grada te podrška u profiliranju ugostiteljskih objekata i dizanje ukupne kvalitete i prepoznatljivosti riječke ugostiteljske ponude. Luke pružaju utočište od loših vremenskih prilika, mjesta su novih susreta, mjesta u kojima se mogu obnoviti zalihe, osjećati se zaštićeno, izaći iz njih u boljem stanju no što se u njih ulazi. Duga je lučka povijest Rijeke, a brend grada kao lučkog grada, prenosi se i na druge segmente života. Dobrobiti „luka“ od sada će se moći doživjeti i u ugostiteljskim objektima koji će nositi titule Riječkih gastronomskih luka, a profilirani su prema ponudi i ambijentu koje nude.
Važan iskorak u razvoju gastronomske scene
„Riječke gastronomske luke podići će i kvalitetu i prepoznatljivost Rijeke na turističkoj karti. Brojne gastro i eno manifestacije koje se već održavaju u Rijeci privlače veliku pozornost i Riječana i gostiju te definitivno promoviraju gastronomiju kao dio kulturnog riječkog identiteta, identiteta Luke različitosti. Novi brend Riječke gastronomske luke važan je iskorak u daljnjem profiliranju i razvoju gastronomske scene, neizostavnog dijela turističke ponude Rijeke kao cjelogodišnje turističke destinacije“, izjavio je gradonačelnik Marko Filipović.
„Ovaj smo projekt u suradnji s tvrtkom Abisal započeli s osnovnim ciljem brendiranja te podizanja kvalitete cjelokupne gastronomske ponude grada strateškim profiliranjem uključenih ugostiteljskih objekata. Naši građani i posjetitelji moći će tako lakše nego ikad prije iz široke ponude odabrati upravo ugostiteljske objekte koji će najbolje zadovoljiti njihove želje i očekivanja, a naši će ugostitelji kroz ciljane, ali i naše redovne aktivnosti imati priliku promovirati svoju ponudu te se u najboljem svjetlu predstaviti ciljanim segmentima tržišta kroz pomno osmišljen komunikacijski okvir“, rekao je direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.
Dobar odaziv ugostitelja
„Vrlo sam zadovoljna s odazivom ugostitelja, a posebice s time što u sklopu Riječkih gastronomskih luka, svako od njih može izraziti svoj identitet i ispričati nam kroz svoju ponudu i uslugu kakva je luka. Zajedno demonstriraju bogatstvo ugostiteljske ponude našeg grada, dodatnog razloga da se gosti u njemu što duže zadrže, a građani što lakše nađu restoran po svojoj mjeri, guštima i raspoloženjima. Pozivamo građane da se usidre u luke koje im najbolje pašu, a gastronomske luke da budu što bolja utočišta“, zaključila je voditeljica projekta Karin Mimica.
25 restorana koji su ispunili kriterije za 39 titula Riječkih gastronomskih luka u 9 kategorija:
Luke lokalnih namirnica – restoran Vintage i konoba Girica.
Ribarske luke – konoba Ugor, konoba i ribarnica Girica, restoran Nautica i konoba Ribica.
Veganske luke – Tajlandski restoran Sabai i Rica gluten free.
Poslovne luke – restoran Kamov hotela Bonavia Plava Laguna, Botel Marina, restorani Nautica i Ribica.
Romantične luke – Restoran Nautica i Restoran Vintage.
Obiteljske luke – restorani The Kitchen by Miljenko i Tarsa.
Luke za vinske entuzijaste – Wine & dine “Kod Zajca“, restorani Ribica i Sabai.
Pivska luka: King’s Caffe Food pub
Luke posebnosti: Fine – dining luka – Nebo Restaurant & Lounge by Deni Srdoč, Frankopanska luka – Vintage, Povijesna luka – Tarsa, Luka tapasa – Wine&dine Kod Zajca, Bezglutenska luka – Rica, Bezglutenska luka – Botel Marina, Luka kobasica – Crobasa, Barbecue luka – Bodega, Barbecue luka – Lovorka, Dnevna luka – Bistro Mezanin, Luka za poslovne doručke – Restaurant&pizzeria O’Hara, Degustacijska luka s pogledom – Trsatica, Dnevna korčulanska luka – Blato, Napolitanska luka – Restaurant&pizzeria O’Hara, Španjolska luka – Capote y Olé, Tajlandska luka – Sabai, Azijatska luka sushia – Taiyo, Kineska luka – Peking i Azijska street food luka – Koya Asian Noodles.

