Riječki HNK Ivana pl. Zajca i ove godine u prosinačke dane, uoči božićnih blagdana, svojoj publici nudi užitak u ozračju „Orašara“, baletnog obiteljskog klasika Petra Iljiča Čajkovskog u koreografiji Maura de Candije. Pravi božićni ugođaj uz izvedbu božićne bajke, baleta „Orašar“, publika može doživjeti od srijede do subote. Sve izvedbe su gotovo rasprodane.
U ovogodišnjim će izvedbama „Orašara“ riječka publika prvi put vidjeti dva nova solo para u ulogama Orašara i Marie: bit će to Ali Tabbouch i Soyoka Iwata te Maria Matarranz de las Heras i Thomas Krähenbühl.
Ali Tabbouch, prvak Baleta, iz rodne je Mađarske u Rijeku stigao 2015. i od tada je na riječkoj pozornici otplesao brojne izazovne i zapažene uloge. Njegova će partnerica u ulozi Marie biti Soyoka Iwata, solistica koja je akon Tokija, grada u kojem je i rođena, plesno obrazovanje nastavila u Nizozemskoj da bi se sezone 2020./21. pridružila riječkom baletnom ansamblu.
Drugi novi glavni solistički par ovogodišnjeg „Orašara“ čine Thomas Krähenbühl kao Orašar te Maria Matarranz de las Heras kao Marie. Maria je svoju plesnu priču započela u rodnoj Španjolskoj, potom nastupala u Portugalu, Italiji, Njemačkoj, a riječkom se Baletu pridružila početkom sezone 2019./2020. i od tada plesala u svim produkcijama. Njen Orašar, Thomas Krähenbühl, u Rijeku je stigao tri godine nakon nje, na početku ove kazališne sezone. Počeo je plesati u rodnoj Lausanni.
Nakon izvedbi na matičnoj pozornici, riječki će baletni ansambl „Orašara“ izvesti i na skorašnjem gostovanju – 30. i 31. prosinca u Cankarjevom domu u Ljubljani.