Anketa Rijeka plusa: građani predlažu izgradnju novih parkirnih garaža, parkiranje najviše plaćaju SMS porukama, a digitalni automati dobili najvišu ocjenu

18.07.2023. 18:28 | Novosti, Rijeka, Rijeka & Regija

Foto: Grad Rijeka

Anketu o zadovoljstvu građana uslugama koje pruža tvrtka Rijeka plus ispunila su  592 korisnika, a ukupna ocjena zadovoljstva građana je trojka. Korisnici su najvišom ocjenom 5 ocijenili nabavu novih digitalnih parkirnih automata. Anketu su najviše ispunjavali korisnici koji koriste parkirališta više puta tjedno, u dobnoj skupini od 25 do 45 godina.  

Najčešći prijedlozi građana u anketi odnosili su se na proširenje zona naplate parkiranja, gradnju novih garaža (klasičnih i montažnih), postojanje više parkirnih mjesta za obitelji, vidljivije označena parkirna mjesta, te uvođenje prepaid parkirnih karata, kao i povećanje cijena za smanjenje prometa u centru grada. Građani su ukazivali i na probleme koje izazivaju nepropisno parkirana vozila.

Anketa je pokazala da čak 73% korisnika ne zna da Grad Rijeka ima jedini pametni prometni centar u Hrvatskoj, dok uglavnom znaju da je Rijeka plus tvrtka nadležna  za održavanje nerazvrstanih cesta i realizaciju povećanja sigurnosti prometa na cestama, kao i izvršitelj   prioriteta koja su odredili mjesni odbori. Također, čak oko 64 posto korisnika pogrešno misli da je Rijeka plus nadležan za nepropisno parkirana vozila. Važno je pojasniti kako nepropisno parkirana vozila spadaju u domenu Zakona o sigurnosti prometa na cestama, za koje su nadležni prometno redarstvo ili prometna policija. Rijeka plus premješta vozila kada od ovlaštenih osoba dobije naredbu za to.

Korisnici su uglavnom upoznati da se Rijeka plusu mogu obratiti za manje sanacije na cestama, za postavljanje prometnih ogledala, ili za ocrtavanje parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom. Korisnici su uglavnom upoznati kako je za postavljanje kamera nadležan MUP, kao i da se sa svojim prijedlozima mogu obratiti nadležnom mjesnom odboru.

„TD Rijeka plus d.o.o. svakako će nastaviti s edukacijom korisnika o nadležnostima iz domene društva, kao što je to činio i do sada. Vrlo je važno istaknuti kako će rezultati  ankete poslužiti kako bi se u budućnosti kvaliteta usluga podigla na viši nivo“, poručuju iz Rijeka plusa.

Rezultati provedene ankete također su pokazali kako su korisnici kategorički osudili nepropisno parkirana vozila i vozačku nekulturu, te su u svojim prijedlozima istaknuli potrebu za redom u prometu, kao i sigurnost za svih u prometu, posebice pješaka.

Najčitanije


Povezane objave

Obilježen Dan oslobođenja Kostrene

Obilježen Dan oslobođenja Kostrene

Povodom obilježavanja Dana oslobođenja Kostrene predstavnici UABA Kostrena, općinske uprave, općinskih ustanova i udruga položili su vijence na spomen-obilježja u znak sjećanja na žrtve NOB-a.Vijenci su položeni na polje s grobovima palih boraca NOB-a na...

POKOPI NA GROBLJIMA (800)

POKOPI NA GROBLJIMA (800)

SUBOTA, 20. TRAVNJA 2024. KASTAV, 13.00: Ivan Horvat (1957) KLANA, 17.00Vladimir Šebelja (1933) NJIVICE, 15.30Marija Dapčić  BOGOVIĆI, 16.00Katica Bogović (1933) CRNI LUG, 13.00Dragica Barak (1930) SV. KRIŽ - SENJSKA DRAGA, 15.00Mate Nekić (1963) HVAR,...

Pin It on Pinterest